Cookie-instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u in ons privacybeleid .

U kunt hieronder uw cookie-instellingen kiezen en accepteren:

Winkelwagen opslaan als project?

Geef je huidge winkelmandje een naam en sla hem op als project.

  • Bestelling gratis afhalen bij 36 vestigingen
  • Meer dan 25 jaar ervaring
  • Niet tevreden, geld terug
  • Gratis bezorging

Veel gestelde vragen

staat jouw vraag hier niet tussen of wil je op basis van deze antwoorden toch nog meer informatie?

Neem gerust contact met ons op via het contactformulier of neem telefonisch contact op via: 010 422 58 88


Vindt eenvoudig het antwoord op jouw vraag via één van onderstaande categorieën:

  • Account

  • Ben je nog geen klant, maar wil je dat wel graag worden? Vul dan het digitale klant aanvraagformulier hieronder in, dan maken wij direct een account voor je aan.


    Registratieformulier >

  • Is het de eerste keer dat je opnieuw inlogt op onze website sinds die vernieuwd is? Dan is het mogelijk dat je een nieuw wachtwoord nodig hebt. Je kunt deze eenvoudig opnieuw instellen door op 'wachtwoord vergeten' te linken bij het inloggen.

  • Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken bij het inloggen. Vul je e-mailadres in en je ontvangt van ons een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Nadat je het nieuwe wachtwoord hebt aangemaakt, kun je direct inloggen.


    Wachtwoord vergeten >

  • Je kunt eenvoudig je gegevens aanpassen in je account. Klik op 'mijn gegevens' en je kunt de bezorgadressen wijzigen, verwijderen of toevoegen. Nadat je hebt opgeslagen, zijn de aanpassingen direct doorgevoerd.


    Adresgegevens wijzigen >


    Wil je een factuuradres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen of verwijderen? Neem dan contact op met ons op via: info@aircovent.nl

  • Je kunt eenvoudig je wachtwoord wijzigen in jouw account. Klik op 'wachtwoord wijzigen' en vul hier het huidige wachtwoord in en het gewenste nieuwe wachtwoord. Nadat je hebt opgeslagen, zijn de aanpassingen direct doorgevoerd.


    Wachtwoord wijzigen >

  • Je kunt eenvoudig meerdere bezorgadressen toevoegen aan je account. Klik op 'mijn gegevens' in je account en klik rechtsboven in op de button 'leveringadres toevoegen'. Vul de adresgegevens in en sla je wijzigen op. Het nieuwe adres is direct toegevoegd aan je account.


    Leveringsadres toevoegen >

  • Je kunt eenvoudig verschillende projecten met bijbehorende artikelen opslaan in 'mijn projecten'. Voeg de gewenste artikelen toe aan je winkelwagen. In de winkelwagen kies je rechtsonder in voor 'winkelwagen opslaan als project'. Er verschijnt een pop-up waar je de naam van het project kunt invullen.


    Alle opgeslagen winkelwagens zijn terug te vinden in je account bij 'mijn projecten'. Vervolgens kun je eenvoudig vanuit 'mijn projecten' de opslagen artikelen toevoegen aan je winkelwagen.


    Mijn projecten >

  • Bestellen

  • Je hebt een account nodig om bestellingen te kunnen plaatsen op onze webshop. Heb je al een account? Dan kun je eenvoudig artikelen toevoegen aan de winkelwagen door op de productpagina de gewenste hoeveelheid in te vullen en op de bestel button te klikken. Het product wordt automatisch toegevoegd aan je winkelwagen.


    In de winkelwagen kies je de gewenste bezorg methode en selecteer je de gewenste bezorgdatum en afleveradres. Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail van jouw bestelling.


    Account aanmaken >

  • Op de homepage en productpagina's kun je via de zoekbalk bovenaan de pagina zoeken op productnaam, categorie, artikelnummer en merk. De zoekresultaten worden automatisch getoond en door op het zoekresultaat te klikken wordt je direct naar de juiste product-, categorie- of merkpagina doorverwezen.

  • Het is via de webshop niet mogelijk om na het plaatsen van je bestelling het afleveradres te wijzigen. Het is daarentegen wel mogelijk om dit telefonisch aan ons door te geven en dan passen wij dit aan in de order.

    Je kunt ons telefonisch bereiken op: 010 422 58 88

  • Je kunt bij Aircovent ook je bestelling doorgeven via de telefoon of via de mail. Wij verwerken vervolgens jouw order en zorgen ervoor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt.


    Telefonisch contact

    Wij zijn doordeweeks bereikbaar tussen 07:30 en 17:30 uur op 010 422 58 88. Bestellingen die voor 17:00 uur worden doorgegeven, worden de volgende werkdag geleverd.


    Mail contact

    Het is ook mogelijk om jouw bestelling via de mail naar ons door te sturen via: info@aircovent.nl. Bestellingen die voor 17:00 uur worden doorgegeven, worden de volgende werkdag geleverd.

  • Je kunt 24/7 een bestelling plaatsen in onze webshop. Wanneer je op werkdagen voor 18:00 uur besteld, wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Plaats je jouw bestelling op vrijdag na 18:00 uur dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en op dinsdag geleverd.

  • Onze specialisten bij Aircovent staan altijd voor je klaar voor advies en het vinden van de juiste producten voor jouw project. Heb je een specifieke vraag of advies nodig? Neem gerust contact met ons op!


    T 010 422 58 88

    E info@aircovent.nl

  • Bezorging

  • Bij het plaatsen van je bestelling kun je de gewenste bezorgdatum selecteren. In principe geldt dat bestelling voor 17:00 uur besteld, de volgende werkdag wordt geleverd. Bestellingen die op vrijdag na 17:00 uur worden besteld, worden op dinsdag geleverd.


    Mocht het onverhoopt niet lukken om de bestelling te bezorgen op de ingevulde bezorgdatum, wordt er contact met je opgenomen.

  • Indien er niemand aanwezig is op de dag van aflevering, neemt de transporteur de zending weer mee terug en laat de bezorger een notitie achter in de brievenbus. Zorg er daarom voor dat er altijd iemand aanwezig is op het afleveradres om de bestelling in ontvangst te nemen.


    Heb je onze transporteur gemist?

    Onze transporteur komt de volgende dag nog een keer langs om de bestelling te bezorgen op het aangegeven afleveradres. Is er wederom niemand aanwezig om de bestelling in ontvangst te nemen dan wordt de zending afgeleverd bij het dichtstbijzijnde DHL Depot. Je kunt je bestelling vervolgens hier ophalen.


    Let op: is de bestelling na 5 dagen nog niet opgehaald, dan wordt het terug gestuurd naar ons magazijn.


    Indien het niet gewenst is dat je bestelling na de tweede poging wordt afgeleverd bij een DPD Depot, kun je eenvoudig contact met ons opnemen via: T 010 422 58 88 of E info@aircovent.nl

  • Word je liever persoonlijk geholpen of wil je de producten afhalen omdat je ze direct nodig hebt? Onze afhaalbalie is dagelijks geopend van 07:00 tot 17:00.


    Mocht je een product willen zien of een demonstratie wensen? Onze collega's aan de balie helpen je graag verder.

  • Aircovent levert bestellingen die via de webshop worden geplaatst alleen in Nederland. Wanneer je een bestelling plaatst via de telefoon of mail is het ook mogelijk om de bestelling naar België te laten bezorgen.

  • Wanneer je op werkdagen voor 18:00 uur besteld, wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Plaats je jouw bestelling op vrijdag na 18:00 uur dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en op dinsdag geleverd.

  • Wij bezorgen bestellingen vanaf €125 gratis in heel Nederland. Mocht je niet aan dit bedrag komen, dan rekenen we slechts €10 verzendkosten.


    Gratis afhalen

    Het is ook mogelijk om je bestelling gratis af te halen bij onze afhaalbalie of bij één van de Wasco vestigingen. Je kunt hier van maandag tot en met donderdag je bestelling ophalen tussen 07:30 en 17:30 uur. Op vrijdagen kun je tot 17:00 uur je bestelling ophalen bij onze afhaalbalie.


  • Betalen

  • In de webshop kun je kiezen voor betalen op rekening. Je kunt eenvoudig je bestelling plaatsen en wij gaan direct aan de slag om jouw bestelling de volgende dag te leveren. Bij de orderbevestiging ontvang je ook direct de factuur. Wij verzoeken je om de factuur binnen 30 dagen na de factuurdatum te betalen. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

  • De producten in onze webshop wordt getoond met prijzen exclusief BTW. In de winkelwagen vermelden we het subtotaal van de producten in de winkelmand, de BTW kosten en het totale bedrag inclusief BTW.

  • De factuur van jouw bestelling wordt automatisch verstuurd naar het opgegeven e-mailadres in jouw account.

  • Retourneren & Garantie

  • Ruilen

    Het overkomt ons allemaal wel eens, je bestelt per abuis het verkeerde. Bij ons kun je het product ruilen als je dit binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt, dit kan middels het online ruilen en retour formulier.


    Het te ruilen product is een product uit ons standaard assortiment (prijslijst). Vul het online ruilen en retourneren formulier in op onze website. Zonder dit volledig ingevulde formulier kunnen we je aanvraag niet in behandeling nemen. De vrachtkosten voor het terug sturen van de producten, zijn voor eigen rekening en worden dus niet door ons vergoed. Na akkoord kun je het product retour sturen naar: Aircovent BV, Afd. Klantenservice, Sheffieldstraat 18, 3047 AP Rotterdam of lever je bestelling af bij onze afhaalbalie of één van de Wasco vestigingen.


    Zodra wij je product hebben ontvangen zullen wij deze controleren en omruilen. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling in aanmerking


    Retourneren

    Bij het retour sturen van producten die wij je conform je bestelling hebben geleverd maar overcompleet zijn, gelden in principe dezelfde regels als voor het ruilen van een product. Het enige verschil is dat wij bij een retourzending behandelingskosten doorberekenen van 10% van de factuurwaarde exclusief btw met een minimum van € 35,-.


    De volgende producten kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

    • Producten die speciaal zijn besteld en niet in ons standaardprogramma zijn opgenomen
    • Producten waarvan de verpakking geopend/beschadigd zijn
    • Producten die beschadigd of incompleet zijn


    Ruilen en retourformulier >

  • Producten uit ons standaard assortiment die onbeschadigd zijn (inclusief de verpakking) kunnen geruild of geretourneerd worden. Wanneer je een product wilt ruilen, dien je de vrachtkosten hiervoor zelf te betalen.

    Bij het retoursturen van een product worden er behandelingskosten doorberekend van 10% van de factuurwaarde, exclusief btw met een minimum van € 35,-.


    Het is ook mogelijk om je bestelling gratis te ruilen of retourneren bij onze afhaalbalie of bij één van de Wasco vestigingen.


    Ruilen en retourformulier >

  • Transportschade

    We besteden veel zorg aan je bestelling om deze netjes bij je af te leveren. Het is natuurlijk heel vervelend als tijdens transport je bestelling schade oploopt.


    Bel of mail ons, we gaan direct voor je aan de slag om het op te lossen. Wat we precies gaan doen en van je willen weten zetten we hieronder op een rijtje.


    • Meld op de vrachtbrief van de vervoerder de schade
    • Indien mogelijk maak een foto
    • Stuur vrachtbrief en foto met korte inhoud naar info@aircovent.nl 
    • Bel ons T 010 422 58 88 en we bespreken de oplossing


    Manco

    We controleren zorgvuldig je bestelling en het aantal colli voordat deze door de vervoerder wordt opgehaald. In het sorteringscentrum of tijdens transport kan het gebeuren dat je bestelling manco word gemeld en je dus niet (geheel) krijgt wat je hebt besteld of wij hebben je misschien een verkeerd product of aantal geleverd, dat is natuurlijk heel vervelend.


    Bel of mail ons, we gaan direct voor je aan de slag om het op te lossen. Wat we gaan doen en van je willen weten zetten we hieronder op een rijtje.


    • Meld op de vrachtbrief van de vervoerder de manco (verkeerd aantal colli)
    • Tijdens controle pakbon, verkeerd product geleverd of aantal?
    • Bel ons T 010 422 58 88 en we bespreken de oplossing
  • Het is ook mogelijk om je bestelling gratis te ruilen of retourneren bij onze afhaalbalie of bij één van de wasco vestigingen.

  • Wij leveren kwaliteit en geven je op de door ons geleverde producten minimaal 12 maanden garantie, tenzij anders vermeld, mits correct gemonteerd/gebruikt. Mocht het zo zijn dat binnen de garantieperiode je product kapot gaat, en dat is heel vervelend, dan gaan we dat natuurlijk snel voor je oplossen.


    Het product moet via het online garantie formulier (RMA) worden aangemeld, zonder dit volledig ingevulde formulier kunnen we je aanvraag niet in behandeling nemen. Na akkoord van ons kan het zijn dat we je verzoeken het product aan ons retour te sturen naar: Aircovent BV, Afd. Klantenservice, Sheffieldstraat 18, 3047 AP Rotterdam. De vrachtkosten voor het terug sturen van de producten, zijn voor eigen rekening en worden dus niet door ons vergoed.


    Zodra wij je product hebben ontvangen zullen wij deze controleren en/of aanbieden aan de leverancier. Garantie aanvraag betekent niet automatisch crediteren, de leverancier kan het product vervangen of zelfs de aanvraag afwijzen.


    Reparatie en/of kalibratie

    Mocht je goederen ter reparatie/kalibratie willen aanbieden dan kun je dezelfde procedure volgen als voor garantie. Omschrijf duidelijk wat er aan het product mankeert dan zullen wij dat zo snel mogelijk voor je laten repareren. Indien je een prijsopgave vooraf wilt ontvangen dan kun je dat aangeven op het online garantie/reparatie formulier.


    Transportschade en garantieformulier >

Meer over Aircovent

Webshop

Bestel eenvoudig bij ons online.


Ons enorme assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en is direct uit voorraad leverbaar en ook nog eens supersonisch snel geleverd op de plek en tijdstip waar jij dat wilt.

Nog geen klant?

Ben je nog geen klant, maar wil je dat wel graag worden?


Vul het digitale klant aanvraagformulier in met onder meer je KvK nummer dan maken wij direct een account voor je aan.

Contact

Heb je een vraag of wil je meer weten over een product?


Neem contact met ons op en we helpen je graag verder!